lørdag, februar 23, 2008

Støttende venner....

Kongens gode venninne Vampus er så opptatt med egne TV-programmer at vi ikke har fått drukket sammen siden ifjor. Faktisk har vel ikke Vampus drukket i det hele tatt i år - enda vi ikke kjøpte opphold på Vangseter til hverandre til jul.

Mandag skal imidlertid Vampus på TV. Det er ikke første gang hun er på skjermen, men nå skal hun liksom være programleder. Flere av hennes gode politiske venner er variabelt støttende til hennes TV-karriere. Nedenfor mailutveksling blant flere av oss:

Fra: WhistOslo
Emne: Vampus på skjermen
Hey, Har noen av dere tenkt til å se FEM på mandag, for å observere Vampus i fri dressur...? Bør det markeres på ett eller annet vis? WhistOslo

Fra: Tommy
Kommer litt an på om det kommer samtidig med Swiss Railway journeys... Tommy

Fra: Kongen på Haugen
Pleier å være Quiz på London på mandager….OK, kanskje…Hvem har størst skjerm? Kongen på Haugen

Fra: Gressenken i første
Jeg vet ikke om det egentlig er spennende eller rett og slett litt skummelt å skulle se Vampus i fri dressur sammen med Eli Hagen, men jeg har ingen andre planer på mandag, så jeg slenger meg med jeg. Hvem har digitaltv, så man får inn kjerringkanalen? Gressenken i første

Fra: Tommy
Jeg tror jeg ante en skjult invitasjon i spørsmålet ”Hvem har størst skjerm?” Tommy

Ser ut som jeg får gjester mandag kveld.....

Ingen kommentarer: