tirsdag, januar 22, 2008

Du vet du er voksen når...(del 2)

... du har vært ute og handlet litt en lørdag, og setter posene på entregulvet. Dernest sukker du lettet "Det var deilig å få de lystestakene i hus". Jeg har jo lenge vært på jakt etter slike litt lekre staker til bordet i spisestuen....

...Min mann flirte og kalte meg kandelaberhomse. Det er bare så feil, det er enkle pene lysestaker jeg har kjøpt. Ingen flerarmede kandelablre. Gud, vet han ikke bedre og forskjell på slikt. Normalt er det han som sier "Jeg trodde det var en Konge, og så var han bare en mann av folket". Denne lørdagen var det min tur til å nevne denne replikken.

Men altså, man kan være IKEA-homse til 69 kroner stykket som det ene bildet viser. Eller ordentlig homse til omtrent 10-gangeren, som det andre bildet viser....

Det har vært en deilig helg.

Ingen kommentarer: