søndag, februar 01, 2009

Hvor ble januar av?

Skremmende at 1/12 av året har gått - og jeg har bare ikke skjønt det. Men så har jo tiden gått med til rydde, rydde, rydde og rydde.

Etter 2 turer med full bil til Fretex (Sekker med klær, 2 TV-apparater, litt gamle møbler, en radio, og masse rusk), diverse søppelsekker og salg på finn.no er det nå synlig i leiligheten at noe er borte. Bare utrolig hva man egentlig har - og hva folk vil ha....

Men det er jo mye bedre å få det gjenbrukt gjennom Fretex eller finn.no enn bare å kaste det.

Men det må mer til for at kommende samboer skal bli fornøyd (ok, meg selv også). Kampanjen "Kast furua ut av St. Hanshaugen" har nå nådd mitt stuetak. Etter en rekke aksjoner på egenhånd, der dører, lister, rekkverk, trapper og karmer har fått gjennomgå, er nå spisskompetanse hentet inn for å løse utfordringen med stuetaket, der høyden er opp til 560 com.

Mitt bidrag til å holde hjulene i gang, min lokale krisepakke kan det vel kanskje kalles, er å ha lagt ut anbud på Riksanbud, der jeg søker malere til taket - og vips så var halve Toten i arbeid igjen (i alle fall for en uke).

Så får vi se da, om det må flere lokale krisepakker til før den tilkomne (og meg selv) er fornøyd......

Ingen kommentarer: